Cuba main tekan-tekan....

Tuesday, May 12, 2009

Soccer... Guys will love this one....


Actually dah lama aku dapat email ni dari kawan aku... So ari ni since big boss tak ader kat ofis aku pun apa lagi dok 'kelebek' segala email lama2 dalam personal folder aku....Bagi aku time la patut aku amik kesempatan secara terang-terangan.... Independent's day katakan... Yahooooo....... Tetiba entah camner aku terbuka balik email yang dihantar oleh kawan aku dan aku dapati quite interesting email ni sebab ader gambar pompuan separuh bogel tengah main bola sepak... Aku tau nanti ader yang akan suka tengok gambar2 ni... Hehehehe Jangan tak tahu aku pun suka tengok jugak... Hohohoho (Terkantoi plak....)
Ini membuatkan aku terfikir kalu la ader pasukan bola sepak wanita camni mesti semua yang mai tengok si lelaki2 muda, bapak2 budak, atuk2 yang masih kuat dan lain2... hehehehe tak dapat aku nak imagine camner... Apapun pandai jugak si amoi2 dalam gambar ni posing maut... kalu suruh main betoi2 entah boleh ke x??? Tup2 nak sepak bola pun tak straight.. Hehehehe












Pssstttt... Ader sapa nak main bola sepak dengan awek2 camni???? Mesti banyak yang beratur nak sign up masuk pasukan bola ni.... Hehehehe

5 comments:

hanis said...

pix # 3 tu
bergetar jiwa aku melihatnya.....
erkkkk
aku str8... sumpah... aku str8
lawikkkkkkkkkkkk

~ujicham~ said...

mogen tgk ni.. harus mandi wajid. lalalalala.

Walinong Sari said...

Hanis...
Hahahahaha aku pun straight jugak..

Uji...
Isshhh kalu camtu jangan bagi mogen tgk gambar2 ni kang aku plak yang kena tanggung dosa lebih... adoiiii

errul_ramli @ MH said...

ish. penuh stadium ni kalau mcm ni player dia.. sanggup aku bertumbuk2 berebut nak beli tiket bola.. haha

Galuh Cendra Kirana said...

gagagaga...aduhh...aku pon dah nyaris jadik belok2 nih..wakakkaa.