Cuba main tekan-tekan....

Wednesday, May 27, 2009

Pujaan Hati Hubby ku.....


Aku tak tau nak post entri apa kali ni... Tapi ader la satu cerita tentang gelagat hubby aku dengan idola pujaan hatinya... Dah berminggu-minggu aku keluar masuk kedai video speedy aku dok tolong hubby aku cari sambungan VCD "John Cena - This Is My Life" part II tentang kehidupan wrestler kegemaran dia dari kecik hingga dah besar panjang... Siapa lagi kalu bukan Si JOHN CENA, dah puas aku bagitau kat dia VCD part II tak jual dah... Yang ader DVD jer... Beli jelah.. Walaupun dia akan tengok balik apa yang dia dah tengok dalam VDC part I dalam DVD tu atleast collection dia dah complete dan aku tak yah pening2-kan kepala untuk mencari... Dah puas aku suruh kawan baik aku yang ader kat Texas, USA pi cari pasal John Cena.. Penat jugak aku...



Ni yang membuatkan aku tertanya-tanya apa yang ader dengan John Cena ni??? Mula-mula aku dah ingat hubby aku ni "GAY" rupanya bukan.. Hehehehe Hubby aku ni admirer sangat dengan badan dia... Dulu dia minat sangat dengan Dwayne "The Rock" Johnson, sekarang ni tambah lagi seorang pujaan hati... Naik jeles aku plak... Tiap-tiap hari pi gym sebab nak badan cam John Cena... Aku ni dok bantai gelak bila hubby aku dok posing depan cermin pastu dok tanya ader tak badan cam wrestler pujaan dia... Hahahaha Aku balas balik.. "Comel bang.. Comel... Keep up the good work, badan abang akan jadi cam John Cena... Tak pun cam "The Rock" jer hehehehe.." Tak salah kan aku bohong sunat dengan hubby aku??? Ok apa badan cam "The Rock" steady jer... Aku suka... Tapi nampak gaya makin membesar muscle2 badan hubby aku, nak tunjuk kata dia boleh la 2.. Cam Malaysia boleh plak, nak jadi Sazali Samad plak ke??? Hehehehehe

Nice Body... Hehehehe


Baru-baru ni plak tak abis-abis dok cerita kat aku dia tengok John Cena dalam citer "Snoop Dog - Fatherhood" kat dalam E-Channel, Astro... Hubby aku citer dengan penuh perasaan, seronok tengok John Cena rapping dengan Snoop Dog la... Muscle dia besar la... Macam-macam lagi.. Letih aku nak melayan cam budak-budak plak dah... Hehehehe Terpaksalah dengar kalu tak dengar kata aku ni dah tak amik perhatian plak... Sabar jelah...




Sexy... Macho Guy...

Pssstttt.... Sebenarnya aku pun jatuh hati dengan John Cena.. Kalu wrestling ader jer si mamat ni sure aku akan tengok walaupun aku x berapa minat tengok WWE.... I like John Cena... Hehehehe Tapi aku paling suka sebenarnya Dwayne "The Rock" Johnson...




4 comments:

haruan tasek said...

takkan anggap hubby gay kot...... dasyat

Walinong Sari said...

Bukan nak anggap dia gay tapi kalu dah pandang si pujaan hati lebih dari wife sendiri.. apa citer..

Mummy Hanan said...

Salam Walinong Sari,

Mungkin hubbby awak cuma minat jer.. tp ia lah kan, sbagai isteri tentu hati berperasaan lain.... tak pe biar dia minat kat org yg kita tahu kan...

Sebenarnya sya minat kat the rock tu.. kat sini bolehlah sya kata hensom kan dia tu...hehehehehe

Walinong Sari said...

Mummy Hanan...

Sama ka kita... Hehehehehe
Saya pun minat kat the rock....