Cuba main tekan-tekan....

Monday, June 1, 2009

Penyanyi Karaoke Yang Berjaya... Hahahaha

Gambar2 ni aku tangkap sewaktu melakukan aktiviti senaman tekak dekat REDBOX, Gurney Plaza... Penat tu memang la penat tapi puas aku boleh menyanyi walaupun suara aku tak sedap... hehehehe yang aku paling tak tahan bila aku dengar adik aku nyanyi la "Isabella 98" dengan "Menghitung Hari" dah la dia tu lelaki... suara memang kelakar... Banyak lagi gambar yang aku amik tapi, nak upload amik masa.. nanti kalu ader time aku upload lagi ok.... Peace!!!


Gaya penyanyi yang baru nak warming up... time pemilihan lagu....


Tengok makanan kat belakang 2.. banyak kan?? Yummy2


Ader orang kata muka hubby aku iras2 Faizal AF4.. betoi ke??? Cam tak caya jer...



Dah la kena paksa menyanyi.. kena siap posing lagi... Peace

Bantai nyanyi selagi anje kata jangan stop.. abang xleh stop nyanyi.. Hehehe
Gaya penyanyi yang dah puas menyanyi.. Hehehehe

Pssstttt... Lepas nyanyi family aku iaitu adik2 aku dan hubby aku memutuskan akan membuat aktiviti melawat Redbox setiap hujung bulan... Yepeee....

6 comments:

errul_ramli @ MH said...

gi redbox x ajak... xpe2 xpe2

Elin said...

weyh....redbox!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaa~~~

Walinong Sari said...

Best sgt2...Hehehe
Errul.. Kalu nak kena datang penang dulu...

Galuh.. ko balik kali ni aku bawak ko pi redbox ok... hehehe

~ujicham~ said...

aku jek karaoke jamban... dlm erti kata lain.. brownbox.. lalala.

Walinong Sari said...

Ko ni Cik Uji... ishhh ishhh
mesti suara ko sedap kan??? Hehehe
ok what brownbox...

hanis said...

huyuh2