Cuba main tekan-tekan....

Friday, April 10, 2009

Berus gigi......

Pada satu hari, seorang ayah baru saja lepas mandi dan semasa tengah mengelap badannya, muncul anak perempuan dia yg berumur 7 tahun anaknya itu bertanya.."apa benda kat celah kangkang ayah tu?"

Ayahnya pun terasa lah malu, dan terus mengatakan.."tak boleh tahu..ini rahsia ayah tau"... maka anaknya pun keluar dari bilik dan terus mendapatkan pengesahan dari ibunya..

"ibu, apa benda yg kat celah kangkang ayah tu?" tanya si anak pada ibu.. yang si ibu pun tersipu-sipu dgn soalah anaknya itu lalu menjawab..
"ishhkk..tu benda rahsia ayah..jgn tanya.."

Selang beberapa hari, si anak pun dgn gembira menerangkan kepada ibunya.."ibu..saya dah tahu rahsia ayah tu...sebenarnya berus gigi, tau ibu.." terang si anak..

Si ibu pun tersenyum lah dgn penjelasan anaknya itu..".. ha..ye la pandai anak ibu ni..
kenapa pulak benda tu berus gigi.."
Si anak pun menjawab.."tadi pagi, saya nampak kak umy (tukang gaji indon) masukkan benda ayah tu dalam mulut dia..keluar masuk keluar masuk sampai berbuih buih keluar dari mulut dia.."

Pengajaran :- Sentiasa ler memerhati suami anda.. Hehehehe

6 comments:

errul_ramli @ MH said...

hahaha.. berus gigi?? hahahahaha
hahahahhahaha.. gilo ke ape aku ni?

teddyblueberrygurl said...

huish,
xxxxxxx...
hehehe

Galuh Cendra Kirana said...

hahahahehehhaha...i likeee!! aku dah lama xlepak mengarut ngan minahni...sekali cerita...wakakakakakak...saket piyut aku..ehhehe

hanis said...

gile kentang!
18SG

Walinong Sari said...

Errul...
Ada berus gigi jugak kan??? Hehehe

Teddy...
Ko 2 budak bawah umur.. tutup mata...

Galuh...
Ko tetap dalam hati aku...

Hanis...
nak kentang..ckit... Boleh baca ma...

~ujicham~ said...

eyeww..