Cuba main tekan-tekan....

Tuesday, April 21, 2009

I'll always love you... Jiwang Karat.. Huhuhuhu

Dalam entri aku kali ni agak jiwang karat sikit.. (Entah la tetiba nak jadi berkarat kejap).....
Aku tujukan khas buat Hubby yang tersayang Zainal Ariffin...
Tiada apa dapat aku ungkapkan selain menyatakan bahawa terima kasih sayang kerana sudi menerima aku seadanya..
Walaupun kekadang aku ni selalu 'Hot Temper' (tanya kat Galuh kalu nak tau aku garang camner) , suka melawan dan degil tapi dia masih lagi setia bersama aku.... (Maybe sebab aku ni memang betoi2 baik kut... Hehehehe)
Semalam tengah dok kelebek handphone aku atas katil.. Aku terbaca sms lama2 dari hubby aku... (Dia hantar kalu dia keja shift malam jer.. bukan 24 jam sms ok.. hehehehe)
Banyak sms hubby aku berbentuk nasihat yang mengajar aku untuk menjadi seorang kekasih yang setia, isteri misali dan ibu yang baik untuk bakal anak-anaknya...
Tergerak hati aku nak berkongsi perasaan aku ketika ini yang ala-ala rasa bersalah dan insaf sebab selalu bagi Hubby aku marah....
So akan aku paparkan 2 sms dihantar oleh Hubby tersayang... Walaupun ianya private tapi... ianya boleh dikongsi bersama-sama....

*****************************
19th Feb 2009 (11:15 pm)
"Dalam hidup ada 2 benda yang perlu kita buat... Kasih Sayang dan agama.. Yang pertama - kasih sayang.. Hidup dengan kasih sayang anje membawa kepada ketenangan jiwa abang... Yang kedua - agama... Sampai satu masa kita akan kembali kepada Allah S.W.T dengan cinta dan kasih sayang antara anje dan abang... kita akan bertemu lagi pada hari akhirat.. Insyaallah......"
*******************************
20th Feb 2009 (12:46 am)
"Cinta yang mendalam dan payah untuk ditafsir dan susah untuk dilihat oleh mata kasar hanya ungkapan yang abang mampu berikan.... I love you, Baby Girl..."
********************************

Tujuan aku tunjukkan sms dalam entri kali ni bukan untuk menunjuk-nunjuk tapi untuk tatapan aku sendiri.... Setiap kali aku baca sms ni aku akan menangis... Aku sedar aku ni degil sangat, suka tak nak dengar cakap orang.. hehehehe
Buat Hubby yang tersayang... Aku mencintai dan menyayangimu dengan sepenuh hati.... Aku berdoa agar jodoh kita akan berkekalan hingga ke akhirat... Sayang Abang....


Ni ler.. Upin dengan Ipin.... Hehehehehe

Thanks jugak kat adik aku si Galuh sebab banyak bagi nasihat walaupun dia selalu kena marah dengan aku... Sayang Galuh....

Pssttt.. Kalu ader kesempatan ler.. Entri yang lain (Akan datang), akan aku story camner aku tackle Hubby aku waktu sekolah dulu.... Saksi utama "SI GALUH CENDRA KIRANA" (Tukang passing surat).....

5 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

huwahahahaa...akulah cupid! nenenene

Walinong Sari said...

Hahahaha.. Terima kasih kat ko...

hanis said...

walauweh...
entri penuh syahduuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Dea Sara said...

Jiwang abis ler tuuuuu...tu la sbb makan N**t*m tu..hehehe

Walinong Sari said...

Buat Hanis...
Bukannya selalu... hehehehe

Buat Dea...
Jeles la 2... Kami lapar la tadi... Benda alah 2 jer yang ada tadi.. Bantai jelah...hehehehe