Cuba main tekan-tekan....

Monday, April 27, 2009

Kena Ngetag lagi... MURTAUGH LIST...

Terima kasih banyak-banyak buat BEST FRIEND aku si galuh sebab sudi mengetag aku berulang-ulang kali... Walaupun dah banyak kali aku mengelak dengan melakukan pelbagai strategi menangkis... Akhirnya aku tertewas dan aku mengalah... Galuh, Syabas betteyyyy.. Ko memang kaki ngetag... So ni result untuk murtaugh list aku...


Aku menetapkan Murtaugh list aku ini berkuat kuasa sewaktu umurku 35 tahun.... Hehehehehe


1. Aku dah terlalu tua untuk menjadi model sambilan... (Model gigi... Berangan terlebih...)


2. Aku dah terlalu tua untuk menonton cerita kartun "Spongebob Square Pants".... (Tak nak mengaku dah tua la ni...)



3. Aku dah terlalu tua untuk membela segala jenis binatang... (Asyik mati jer.. Tension tau..)



4. Aku dah terlalu tua untuk menyanyi dalam toilet.... (Gambar tak leh nak tunjuk Censored...XXX...)


5. Aku dah terlalu tua untuk menunggang kuda mainan kat shopping complex atau kat mana2 jer... (Ni gambar aku waktu kecik... Dah ader impian sejak kecik ni...)


Setakat ni jelah yang boleh aku taruh... Nak taruh banyak2 kang pening plak tengok...

Pssstttt..... buat yang lain... yang mana ader bertandang ke blog ini.. tolong buat tag ni ok...

2 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

ngahahhahaaha...mana gambar ala2 tomboy di zaman kegemilangan kita??? wakakakakaka...!

Walinong Sari said...

Cik Galuh...
Dah cuba cari, tapi entah ke mana perginya... kena gali dalam lagi ni... Harap bersabar yer...